Erotik

Jag hatar belackare
Jag anser att mode leder till mobbning och deppression
Jag är inte särskild förtjust i sommaren
Jag tycker att Frida J Metso verkar vara en dryg person som jag inte skulle föredra att äta middag med
Egentligen är jag inte speciellt bra på att dansa
Jag föraktar människor som bär päls
Jag hatar fiksmåsar och getingar
Jag tycker inte om backpackers
Jag tycker att det är borligt att månadsspara
Jag tror inte att fler poliser ger ett säkrare samhälle
Att läsa ekonomi är detsamma som att inte veta vad man vill med sitt liv
Att bära stringtrosor är en handling som visar att man har en skev kvinnosyn


Jag är inte alkohlist men jag tycker det är jävligt kul att gå ut på krogen ensam
Jag trivs på våren och hösten
Jag tycker det är kul att svära på min titel som adelsman
Jag tycker att ensamhet stärker personligheten
Jag blir lika lycklig av att se bebisar som att se gamla människor tillsammans
Jag tycker om att laga mat
Jag tycker att serien Adam och Eva är en genialisk produktion
Att göra någon glad gör mig glad


Jag skulle villja lära mig något instrument
Jag skulle villja lära mig dansa
Jag skulle villja åka till ett annat utan pengar till ett annat land och stanna där i sex månader
Jag skulle villja lära mig ett nytt språk

När jag var liten hade jag inga problem att klara Suprer Mario Bros, jag tror det är därför som jag får så höga resultat på alla IQ-trester




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0