Senaste tiden

  • Fullt upp för jobbet har blivit mitt liv och lagret har blivit min borg.
  • Var och dansade med ett thailändskt gäng när ett thailag spelade final i gothia cup.
  • Läst Godnatt Mister Tom
  • Köpt en ny fiskeutrustning,
  • Vigilerat fritt, för jag är stenpank och nikotinberoende
  • Åkt ut för att plocka blåbär men kom tillbaka med 5 liter hallon, jävla göteborgsskogar!
  • Sett film nummer fem av hexalogin om kriminalinspektör Irene Huss
  • Anmält mig till en kurs i nederländska

På tisdag drar jag till Herrljunga och har betald semester ett par dagar. Ett litet Shangri-La om ni frågar mig. Min nya fiskeutrustning lär komma till användning, det lär bli en del grillande av fisk och förmodligen kommer det rinna ner ett och annat glas vin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0