Rekreation

Hej Soldater
Stugan nedanför är tillänglig för uthyrning och jag har skickat iväg en förfrågan att få hyra läckerheten 24, 25, 26, 27 Juli. Jag hoppas bara den är ledig de aktuella dagarna och för att citera Gessle "Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog" så är det ungefär så jag kommer att spendera dagarna...Nej då, bara skoja. Jag och Gessle prioriterar ibland olika. Stugan ligger i Alboga en bit utanför Borås, 50 m till Sämsjön, 5 km till affären, 20 km till bolaget, 100 m till närmaste granne och 50 m till båt och cyckeluthyrning, vad mer kan man begära?






Fyra dagar av avkoppling, fiske, cykling, läsning och sjöbris. Känn avundsjukan era jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0