Blondinbella

Nu har det lilla missfostret verkligen satt huvudet på spiken. Härmed försvinner hon från min terrorlista med omedelbar värkan. Jag hoppas alla läser intervjun på stureplan.se som för övrigt är en riktig skittidning. Hon går ut offentligt och erkänner vilken sympatilös, egoistisk och fördomsfull människa hon egentligen är. Dessutom sitter hon i styrelsen i mufs ungdomsförbund vilket är ännu bättre. Om alla sprider den här länken borde det innebära ett väljarras för moderaterna och alliansen. Tack Blondinidiot. Jag lägger ut lite delar från intervjun så kan ni bli på lite bättre humör.


  • Jag vill alltid ha två platser för mig själv, så att man kan breda ut sig så gott man kan med väskor och prylar och saker
  • Ibland gör jag det! Då säger jag: ?Nej jag har för mycket för att ha i knät? ? men samtidigt kan jag känna att jag gör något bra när jag åker buss.
  • Jag känner liksom: ?Vem har suttit här innan mig? Är det någon äcklig person? Är det en socialdemokrat? Är det någon tjock person??.
  • Jag saknar lite empati som vissa andra människor har
  • Det är ju inget snack om känslor och relationer hemma, utan snarare ?hur mycket pengar har vi dragit in den här månaden??.
  • Visst, jag är entreprenör, men man behöver inte vara speciellt smart för att vara det. Det handlar om att ha duktiga människor runtomkring en hela tiden.
  • Ja, det ska bli jätteskönt att gå ut lagligt. Det är ju inte så kul att bli utslängd halv tre. Man bara: ?jaha, tack?.
  • Häromsistens reagerade folk enormt när jag skrev att jag tycker att det är fel att skaffa barn om man är 18 och jobbar på ICA.
  • Jag har ju hela tiden hävdat att man måste vara egoist, och det står jag fast vid.

Ni ser hur patetisk hon är. Efter detta kan hon väl inte se sig själv som någon förebild, eller?B

Kommentarer
Postat av: Faw

Haha, man skrattar ju bara åt sånt där :)

2008-04-21 @ 22:18:11
URL: http://faworite.blogg.se
Postat av: Johanna WP

Sugen på en ny design? Det enda du behöver göra är att kommentera det här inlägget: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html#comment

2008-04-21 @ 22:18:43
URL: http://ilky.blogg.se
Postat av: malin (:

hahah ;D så sant

2008-04-21 @ 22:18:53
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: Karina

Att du skriver ett helt inlägg dedikerat åt henne visar att du bryr dig jävligt mycket. Vem är mest patetisk?

2008-04-21 @ 22:24:02
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: Mikael

Karina, det var mitt andra. jag kanske är patetisk, det är du fri att tycka, det rör mig inte i ryggen, inte ens på könshåren. Jag förmodar att du idiotbella har liknande åsikter, eller också kanske du är en flitig läsare av hennes fantatiska blogg. grattis till dig, då har du kommit långt i livet

2008-04-21 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0