Packningslista

Imorgon är dagen här som jag så länge väntat på. Klockan 10.02 lämnar tåget Göteborgs perrong för att ta mig till Herrljunga och därifrån vidare till Ljung station med destinationstid kl 11.23. Där möts jag upp av stugeinnehavaren som ska köra mig och min packning de sista 9 km.

Min packningslista är följande.

4 st t-shirts
2 st jeans
1 varmare tröja
1 mjuksbyxa
4 st kalsonger
4 par strumpor
1 platta öl
3 liter vin
1 shorts
Fiskeutrustning
Arto Passilinna - Kollektivt Självmord
Torey Hayden - Tigerungen
Torey Hayden - Spökflickan
Gerorge Orwell - 1984
Paulo Coelho - Elva Minuter
Dator med högtalare
Salt och Pepper
Tändstickor
Träningsskor

Ja det var nog allt tror jag. Jag kommer att skriva lite dagbok om vad som händer om dagarna i m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0